Pàgines

18 d’agost del 2016

4t ANIVERSARI

Sembla que era ahir quan em vaig llençar a aquesta experiència d'engegar un bloc, però ja han passat quatre anys i mai m'hauria imaginat poder arribar fins aquí. El trajecte ha estat extraordinari en tots els aspectes, he conegut un munt de gent que m'ha ajudat a aprendre a ser millor professional i millor persona, les 300.000 visites que ha tingut Petit món i els vora 2000 comentaris ho corroboren. Les ganes i la il·lusió es mantenen com el primer dia malgrat que a vegades la falta de temps no em permet publicar tant com voldria, espero poder anar mantenint el ritme de publicacions per compartir -les amb tots vosaltres.





MOLTES GRÀCIES 
A TOTHOM !!!

6 comentaris:

  1. Moltes felicitats i per quatre més!!

    ResponElimina
  2. Moltíssimes felicitats per aquests dos anys!!
    Fa molta il·lusió veure com un projecte es va mantenint i més encara veure com les ganes inicials no decauen!

    Molts petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per passar per aquí i deixar aquestes paraules tant entranyables.
      Tonets

      Elimina
  3. Hola Anna!!!
    Moltíssimes felicitats!
    Segueix publicant que les teves entrades ens ajuden moltíssim.

    Una forta abraçada,
    Txell
    PD: La maleta aviat en farà... 5!!! :0

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per passar per aquí i per les teves paraules tant encoratjadores. Estaré a l'aguait per poder felicitar-te.
      Tonets

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...