Pàgines

26 d’agost del 2013

TREBALL DEL NOM a P3

Els infants d'aquesta edat es troben en plena construcció de la pròpia identitat. Iniciar l'aprenentatge de la lectoescriptura a partir de quelcom tant significatiu com el propi nom  suposa  garantir interès i motivació.
Escriure el propi nom i el de la resta dels companys és molt positiu per comprendre com funciona el sistema d'escriptura. El treball amb el propi nom són els inicis en el el món de la lectura.

Aquest és el TREBALL DEL NOM que fan els petits de la nostres escola, espero que us sigui útil.





Dona-li un cop d'ull !!!




AGRAIRÉ QUE SI HO DESCARREGUES DEIXIS UN COMENTARI !!!







UNITAT DIDÀCTICA

71 comentaris:

  1. Un proyecto muy útil sobretodo para los niños más pequeños. Gracias por compartirlo, Ana. Un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La prioridad de Petit món es compartir. Gracias a ti por tus comentarios, es de agradecer que siempre dediques un tiempo para valorar las entradas de muchos blogs. Muchísimas gracias Ana !!!
      Un beso

      Elimina
  2. Anna m'ha agradat molt aquesta unitat didàctica, moltes gràcies per compartir les fitxes; me les guardo per adaptar-ne alguna pel començament de P4.

    Ana.

    ResponElimina
  3. És un plaer compartir i molt més quan és útil per algú i ho fa saber. Gràcies pel comentari.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies pel material.
    Seguiré fent un cop d'ull al blog, he trobat coses molt interessants.
    Sara

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel teu comentari i les paraules d'elogi. Espero que segueixis trobant quelcom que necessitis.
      Una abraçada

      Elimina
  5. M'ha agradat molt el treball, el descarregue per a adaptar algunes fitxes a la meua classe, gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Celebro que que t'agradi i que en puguis treure profit.
      Mil gràcies per deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  6. Moltes gràcies per compartir aquest material amb tots nosaltres, ens serà molt útil a la nostra aula de P3.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És un plaer que els recursos que comparteixo us siguin útils, vaig crear Petit món amb aquesta finalitat compartir el que faig i el que trobo interessant.
      Moltíssimes gràcies per deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  7. No ho he descarregat encara, però ja m'he quedat amb el blog.
    Estic fent P-3 i penso que m'ajudarà molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per deixar el comentari !!!
      Me n'alegro molt que Petit món et pugui ajudar amb el seus recursos.
      Una abraçada

      Elimina
  8. Passejjant pel teu blog he trobat aquest magnífic recurs !! M'anirà molt bé per treballar el nom amb els meus alumnes de l'aula d'educació especial.

    Moltes gràcies per compartir-lo,

    Una abraçada, Emilia :)

    Recursos web: http://blocs.xtec.cat/ealcaraz

    ResponElimina
  9. Que bé que trobis recursos per utilitzar amb els teus alumnes, espero que et vagi bé.
    Gràcies pel comentari.
    Una abraçada

    ResponElimina
  10. Hola Anna!
    Aquest curs faig P3 i aquest material m'anirà de perles! Moltes gràcies per compartir!
    Una abraçada! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte Eugènia, és un plaer que el que comparteixo al bloc us sigui útil per molts de vosaltres. Espero que segueixis trobant cosetes quan passis per aquí.
      Moltes gràcies per deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  11. Hola!
    Mirant coses per la classe he trobat el teu blog....moltes gràcies per compartir tot aquest munt de material útil. Segur que puc adaptar coses per la meva classe de P3.
    Una abraçada

    ResponElimina
  12. És un plaer per mi poder compartir recursos idees i materials, però encara més quan em deixen comentaris com el teu, moltíssimes gràcies per les teves paraules.
    Una abraçada

    ResponElimina
  13. Hola!
    Utilíssim material; ben pensat i ben fet! Moltes felicitats pel projecte i pel blog!
    I gràcies per compartir-ho!
    Una abraçada des de Manresa.
    Dolors

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per les teves paraules. És una immensa satisfacció que el que comparteixo a Petit món sigui útil per vosaltres.
      Una abraçada

      Elimina
  14. FANTÀSTIC. MOLT BONA GEINA I GRÀCIES PER COMPARTIR-LA!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu pels elogis i per deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  15. Estic fent moltes de les teves fitxes a classe i ara he trobat la seqüència.
    Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És un plaer poder ajudar i que els recursos de Petit món siguin útils.
      Una abraçada

      Elimina
  16. Hola Anna. Em sembla molt interessant el treball del nom que planteges.Gràcies ,m'esta sent molt útil.Una abrçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per deixar el comentari. Me'n alegro molt que aquest recurs t'ajudi, espero que segueixis trobant coses útils quan visitis Petit món
      Una abraçada

      Elimina
  17. Hola Anna, moltes gràcies per aquest material que comparteixes. Ens serà molt útil per treballar-ho a P3.
    Seguiré visitant el teu blog perquè penges molts recursos interessants.
    Gràcies per tot.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per deixar el comentari.
      És un plaer compartir i ajudar-vos, a mi també em van de perles molts dels recursos que trobo per la xarxa.
      Una abraçada

      Elimina
  18. Hola Anna, moltes gràcies per compartir aquest material. Ens serà molt útil,
    Seguiré visitant el teu blog.
    Merci per tota la feina feta!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  19. HOLA, ANNA. MOLTES GRÀCIES PER COMPARTIR AQUEST TREBALL DEL NOM. EL TROBO MOLT INTERESSANT. CONTINUARÉ VISITANT EL TEU BLOG.EST`MOLT BÉ.
    GRÀCIES.
    UNA ABRAÇADA.
    YOLANDA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu Yolanda per deixar el comentari.
      Aquest món de la xarxa és impresionant, sempre es fan noves troballes de materials i recursos per tant penso que compartir el tinc també pot ajudar els altres.
      Si continues visitant Petit món seràs molt benvinguda.
      Una abraçada

      Elimina
  20. Hola Anna. Moltes gràcies per compartir aquest material. És super interessant i molt útil. Novament gràcies. M'ha agradat molt el teu blog.
    Lourdes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Celebro moltíssim que els recursos de Petit món et siguin útils, compartir és una de les premises del bloc. Moltes gràcies per deixar el comentari i espero que continuïs visitant aquest modest bloc.
      Una abraçada

      Elimina
  21. Moltes gràcies per compartir la teva feina, és molt interessant, posse el bloc a "favoritos" perquè he trobat coses genials. Aques any és laprimera vegada que faig P3 i em resultarà més còmode. mil gàcies.
    Anna

    ResponElimina
  22. Hola em pots explicar l ordre de les fitxes? ara estic en un P3 i estic en nom llarg i curt!!! A la fitxa que has penjat quin es l objectiu?enganxar el seu nom? ja que escriurel encara no saben. Gracies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gina,
      A la descàrrega de Box pots veure que les fitxes estan enumerades, l'ordre per fer-les és seguint la numeració de cadascuna d'elles.
      Cal tenir en compte que nosaltres comencem aquest projecte el 2n trimestre, cap el febrer. Concretament l'activitat de llarg_curt els petits han de confegir el seu nom amb lletres que ja tenim preparades (ANEX 5 NOM llarg-curt RETALLAR) i enganxarho allà on correspongui. Evidentment abans hi ha hagut vàries activitats prèvies en relació a llarg-curt dels noms, llistes a la pissarra escrites per la mestra, llistes que fan el propis nens amb el cartronet del seu nom, ...
      No sé si aquesta és la informació que em demanes, però si necessites quelcom més no dubtis en demanar-m'ho. Fins aviat.

      Elimina
  23. Hola Anna, molt interessant el teu blog. I el treball del nom propi molt encertat; jo treballo en una escola d'educació especial i m'aniran molt bé aquestes fitxes per adaptar-les als meus alumnes. Nosaltres treballem molt amb material plastificat (paraules, lletres...) per reconeixer i composar noms, ja que molts amb 6 anys encara no saben escriure, però sí composar. Així que aquestes fitxes em serviran per posar-ho al paper (amb DINA 3 ) i enganxines i gomets.

    Gràcies i enhorabona per la feina que fas

    Glòria
    Merci!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per deixar el comentari i pels elogis. Me'n alegro molt que aquest material et sigui útil per treballar amb els teus alumnes. Espero i desitjo que Petit món et pugui continuar ajudant.
      Una abraçada

      Elimina
  24. Moltes gràcies, em seràn molt útils.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre és una gran satisfacció saber que els recursos de Petit món són útils.
      Gràcies per deixar el comentari.
      Fins aviat

      Elimina
  25. Un material molt bo, el qual utilitzo. Si et vols passa pel meu blog et deixo l'enllaç de l'activitat. Gràcies per compartir.

    ResponElimina
  26. Moltes gràcies per compartir!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies a tu per deixar el comentari. Espero que aquest material et sigui útil.

      Elimina
  27. material molt útil per P3. Moltes gràcies per compartir-ho :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  28. Mil gracias por compartir este material!!
    Saludos.

    ResponElimina
  29. Gracias a ti por dejar el comentario, es un placer compartir y ayudar.
    Un abrazo

    ResponElimina
  30. Hola!
    Quin material més xulo! M'està servint moltíssim! Un treball excel·lent!!
    Ah! i moltes gràcies per compartir-lo!
    Salutacions desde Tarragona.

    ResponElimina
  31. Hola Anna!
    De gran utilitat el gran treball fet sobre el nom!!
    Una eïna molt interessant e important en aquesta etapa d'infantil!
    Moltíssimes gràcies per compartir aquesta gran feina.
    Salutacions desde Tarragona

    ResponElimina
  32. Hola Anna!
    Fantastic recull. I la programació final em va de perles! (amb tants canvis que ens han fet sobre la manera de programar, això és una creu per mi). Gràcies per compartir. Una abraçada.
    Marta / TresQuatreiCinc

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Marta per deixar el comentari. No saps com me n'alegro que Petit món et pugui ajudar!!!
      Tonets

      Elimina
  33. Un treball fantàstic. Segur que faré servir algunes coses.Gràcies per compartir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Carme per deixar el comentari. És un plaer immens compartir i saber que les propostes, idees i recursos de Petit món són interessant per molts de vosaltres.
      Una abraçada

      Elimina
  34. Moltes gràcies per compartir tot aquest material, és molt interessant!!!
    Una abraçada!
    Cinta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per deixar el comentari, espero que aquest material et sigui útil.
      Una abraçada

      Elimina
  35. Una gran proposta per treballar la lectoescriptura amb els més petits. Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per passar per aquí i deixar el comentari, celebro que t'agradi.
      Una abraçada

      Elimina
  36. Anna moltes gràcies per compartir tot aquest material. He pogut agafar idees per treballar amb els meus peques de la classe.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per passar per aquí i deixar el comentari. Genial que aquest material t'hagi estat útil.
      Una abraçada

      Elimina
  37. Moltes gràcies per compartir aquest material. Em serà molt útil a l'aula. També he agafat algunes idees per el treball del projecte de nom. Gràcies i seguiré activa a la teva web.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Janina per deixar el comentari. Me n'alegro molt que el material de Petit món et vagi bé.
      Una abraçada

      Elimina
  38. Moltes gràcies per compartir el material. Sóc mestra d'educació especial i m'has donat moltes idees per treballar els noms dels companys i la lectoescriptura amb els meus alumnes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per passar per aquí i deixar el comentari. Sempre és un plaer compartir i ajudar.
      Una abraçada

      Elimina
  39. Gràcies pe a compartir! molt útil el material!!

    ResponElimina
  40. Gràcies pel material. M'anirà bé per adaptar-ho a un nen amb dificultats de P5.

    ResponElimina
  41. Genial!
    Moltes gràcies un material molt bo i útil, gràcies i 1000 gràcies per compartir.

    ResponElimina
  42. Molt ben organitzat a la graella tot el que es treballa. Gràcies per compartir, em serà molt útil.

    ResponElimina
  43. Moltes gràcies per compartir-lo! Segur que el faig servir!! :)

    ResponElimina
  44. Súper útil per una mestra que estem començant i fem P3, l'he adaptat i segur que als meus infants els anirà genial. De veritat, moltes gràcies!

    ResponElimina
  45. Moltes gràcies, demà començo la meva primera substitució, m'anirà molt bé ja que és una classe de P3

    ResponElimina
  46. Moltes gràcies per aquest material :)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...