Pàgines

9 de març del 2013

UN NOU REGAL !!!

Hola a tothom!
Les darreres setmanes estant sent molt dures, tristes i sense temps lliure doncs el dedico totalment a acompanyar a la mare. Aquest matí he volgut donar una ulladeta per veure que tal estaveu tots i m'he trobat amb la grata sorpresa que la Magda de Els Petits Infants m'ha enviat un regal: el premi LIEBSTER AWARD. m'ha fet molta il.lusió rebre'l i descobrir que tot i que els darrers dies passo molt poc pel bloc sempre hi ha algú que pensa en mi, MIL GRÀCIES !!! Magda. Aquests detalls em donen molta força per tirar endavant i per buscar estonetes com aquesta per entrar al bloc.


Les condicions al rebre aquest premi són les següents:
  • Anomenar i agraïr el premi a la persona/bloc que me l'ha concedit.
  • Respondre a les onze preguntes que se'm formulen.
  • Concedir el premi a onze blocs.
  • Formular 11 preguntes perquè responguin els blocaires als quals entrego el premi.
  • Informar als blocaires del premi.

Ara toca respondre les preguntes:

  1. Perquè vas decidir crear un bloc i quan vas començar? El primer bloc que vaig engegar va ser el de l'aula ara fa 4 anys, i l'experiència em va entusiasmar. Des de que vaig començar a navegar per la xarxa sempre he anat trobant recursos, idees i materials molt interessants que m'han ajudat en el meu dia a dia i sovint em plantejava de crear un bloc per compartir la meva experiència i el meu material, fins que el passat estiu concretament l'agost del 2012  vaig decidir emprendre aquest viatge, i hores d'ara la travessa està resultant fantàstica.
  2. Si no escrivissis sobre els temes que tracta el bloc, sobre què escriuries? Sobre plantes i flors, m'encanten i dedico estonetes al meu petit jardí que és el meu petit balcó, m'agrada areglar-les, regar-les, ..., em proporciona relaxament i tranquilitat.
  3. Quin és el teu post preferit? Per què? No tinc un post preferit, comparteixo tot allò que he posat en pràctica i ha donat bon resultat i pot ser útil a altres persones.
  4. Què t'aporta tenir un bloc? Descobriments, aprenentatges, experiències, relacions humanes, ... que m'enriqueixen com a persona i docent.
  5. Què és el que més t'agrda del món 2.0 ?  Tot el que aprenc.
  6. Com planifiques els continguts i temes pel bloc? No acostumo a planificar, publico el que vaig fent amb els meus petits i  el que trobo quan remeno i remeno per la xarxa i crec que pot ser interessant.
  7. Tenies entre mans altres noms pel bloc abans de decidir el que té? No, vaig donar-li unes quantes voltes però aviat em vaig de cidir per "Petit món".
  8. Si preguntes a la gent que et coneix. Què em diria de tú? Que m'encanta la meva feina i li dedico molt de temps.
  9. Què fas durant el teu temps lliure? Gran part del meu temps lliure, quan en tinc, el passo a l'ordinador.
  10. Quin consell donaries a les persones sobre el món dels blocs? Que val molt la pena entrar i formar part d'aquest món on es pot trobar un immens pou ple d'experiències i coneixements que ens enriquiran.
  11. Has viscut algun afer important a partir del bloc? A part de tot el que he après el més important ha estat haver conegut persones fantàstiques i molt, molt generoses que sempre et mostren el seu suport. Gràcies !!!
Com sempre concedir el premi és molt difícil tenint en compte que l'he de donar només a 11 de vosaltres, per mi tots sou mereixedors, però he de cumplir totes les condicions així que aquest cop l'envio a:


el retorno a la Magda de Els Petits Infants
Mireia de MÓN INFANTIL
Carme de Fer de Mestres
Núria de Som-hi mestres
Eugènia de Mira què fem ara!
Mònica de Buscant Idees
Mestra Eva de IMAGINA AULA VIVA
 
 
Us deixo les mateixo preguntes que m'han enviat a mi.
 
 

12 comentaris:

  1. Anna moltíssimes gràcies per tornar-me el premi, t'ho agraeixo i em fa molta il-lusió !!!!!!
    I sobretot molts ànims i molta força reina, segur que estant siguent uns dies molts durs però des d'aquest espai et vull donar tot el meu suport !!!!
    Molta força i un petonàs !!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Ànims guapa, molta força!

    Gràcies pel premi el recullo amb il·lusió.
    T'envio una forta abraçada...

    ResponElimina
  3. Gràcies pel premi!! el rebo encantada d'una persona com tu!
    Lo guay d'aquests premis amb preguntes és que ens coneixem tots una mica més i veus que tots responem molt semblant! és curiós no??
    m'encanta!
    Espero que tot el que estiguis passant de dolent aviat es transformi i transmuti en coses molt i molt bones! hi confio! segur que aixì serà!

    petonets

    Núria

    ResponElimina
  4. Muchas gracias por pensar en mi blog para este premio. Me lo llevo encantada a mi página de premios. Un saludo

    ResponElimina
  5. Moltíssimes gràcies pel teui premi!!!
    Jo també t'he deixat un regal en el meu blog.
    M'encanta el teu blog. Ja tens una seguidora.Enhorabona!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Gràcies Anna, una i altre vegada.Saps que estem amb tu. Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Ana ets tremenda no pares ja ja ja!!! Moltissimes gràcies tinc més coses teues que meues eres la ... estic encantada de tindre tan bones companyes bloggers com tu!! un bes molt gran companya!! ;)

    ResponElimina
  8. MOltíssimes gràcies per retornar-me el premi. M'ha fet molta il·lusió. Un petonet enorme. :)

    ResponElimina
  9. Anna,
    sé que aquests moments són molt complicats i no et preocupis t'esperem!
    Acompanyar en els moments difícils a les persones que s'estimen sempre deixa una emoció confortable en elles i també en tu. Molts ànims!
    Felicitats pel merescut premi!
    Felicito a la resta de blocs premiats perquè són una font de recursos molt creatius.
    Moltes gràcies per pensar en Fer de Mestres.
    M'ha agradat saber una miqueta de tu, poc a poc ens anem coneixent tota la colla blocaire.
    Quan pugui repartiré el premi als 11 blocs, de moment recullo la teva menció.
    Petons plens de força!
    Carme

    ResponElimina
  10. He rebut el premi ONE LOVELY BLOG AWARD i com que el teu bloc és molt interessant i està ple de recursos penso que tu també l’has de tenir.
    Gracies per compartir.
    http://blocs.xtec.cat/elcalaixet/
    http://calaixetderecursos.blogspot.com.es/
    ALICIA

    Una abraçada

    ResponElimina
  11. Després d'uns dies de desconnexió de la blogosfera ja torno a voltar per aquí.
    Et desitjo un bon inici de trimestre i que sigui molt tranquil.
    Petonets de mona de Pasqua
    Carme

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...